محتوای قدیمی را بروزرسانی کنید
نوشته شده توسط : عباسی


6. محتوای دیرین را بروزرسانی فرمایید
محتوایی که از تاریخ نشر آن ها یک‌سری سالی می‌گذرد، سئو سایت در اکثر زمان ها مورد ها نیاز به بروزرسانی دارا‌هستند. شما می بایست مطالب مهمی که پیشتر منتشر کرده‌اید را به طور دائمی و طی مدت‌های وقتی متعدد (به عنوان مثال هر یکسال یک توشه) محاسبه کرده و آن ها را با آخری داده ها دارای ربط به‌روز نمائید. در بعضی موردها ممکن میباشد محتوای منتشر گردیده قیمت بازنویسی و بروزرسانی را نداشته باشد.

در‌این حالت آن مقاله می بایست به طور بدون نقص ویرایش خواهد شد و یا این که مطلبی تازه از آن قضیه درج گردد. در حالتی که چنین کاری نمایید و مقاله گذشته را حذف نکنید ممکن میباشد مرتکب یکی سوءاستفاده‌های سئوی کلاه سیاه با تیتر درج مطالب تکراری ‌گردید. به این ترتیب بایستی طبق اصولی خاص، مقاله پیشین را حذف کرده و آن را به محتوای تازه هدایت نمائید. این گزینه یه خرده حساس میباشد. به همین مراد و برای کسب داده ها بیشتر از نوشته‌ی‌علمی‌ای که در همین ارتباط در مدیروب منتشر کردیم دیدن نمایید.

بیشتر بخوانید: حذف مطالب دیرین و بی‌کیفیت و تاثیر آن بر ارتقا ترافیک تارنما

 

 

 

7. از تأثیر بسزای محتوای چندرسانه‌ای غافل نشوید
اگرچه محتوایی که بتواند تجارت شما‌را دگرگون نماید محتوای متنی خواهد بود؛ ولی این به این مضمون‌ وجود ندارد که نباید سراغ دیگر گونه های ساخت محتوا رفت. پوشه‌های چندرسانه‌ای مثل تصاویر و اینفوگرافی‌ها، پوشه‌های صوتی و کلیپ ویدئو‌ها می توانند تأثیر شگفت‌انگیزی در بهبود موقعیت سئوی تارنما شما داشته باشند.

ولی بهتر میباشد پیش از ایجاد این نوع محتوا داده ها تکمیلی قابل قبولی از آنان داشته باشید. مثلا می توانید در دعوا کلیپ مارکتینگ با تهیه و تنظیم کلیپ و تکثیر آن در اینترنت‌وب سایت و دیگر خدمت‌دهنده‌های ویدئویی خیر صرفا به ارتقاء مرتبه و بازدید وب سایت بپردازید، بلکه اسم تجاری خویش را نیز مستحکم خواهید کرد.

نوشته ی علمی دارای ربط: 5 نکته برای تولید محتوای ویدیویی کیفیت بالا برای نو امور

 

8. با ترفندهای مختلف سرعت بار گذاری وب سایت خویش را ارتقاء دهید
یکسری وقت پیش گوگل صراحتاً خاطرنشان کرد که سرعت لود یک وب سایت، اکنون یکی فاکتورهای اساسی سکو‌بندی به حساب می آید. به این ترتیب می‌اقتدار اخذ که‌این فاکتور، یک کدام از مهم ترین تکنیک‌های سئوی کلاه سپید میباشد. طرز‌های تخصصی و همگانی متعددی برای این فعالیت وجود دارا‌هستند. یک کدام از این راهکارها استعمال از سیستم CDN به خواسته باصرفه‌سازی و ارتقا سرعت وب سایت میباشد. ما نکات و یادگرفتن کل رویکرد‌های آزمایش گردیده و کاربردی این آیتم را پیش از اینً در یکی مقاله‌ها مدیروب منتشر کرده‌ایم که به شدت سفارش میکنیم این نوشته ی علمی را به طور ظریف مطالعه فرمایید؛ به این دلیل‌که با یادگرفتن این نکات میتوانید قدمی وسیع به سوی برد در مسئله بازاریابی اینترنتی بردارید.

 

9. تصاویر مو جود در صفحه های وب سایت را با صرفه‌سازی فرمایید
تصاویر او‌لین چیزهایی می باشند که نگاه یوزرها را به خویش جلب می‌نمایند. واضح‌ست که می بایست در گزینش این تصاویر توجه متعددی به خرج بخشید. ولی به کارگیری از آنها میتواند باعث به ارتقا وسعت کلی صفحه های وب سایت گردیده و در سود، وسعت تارنما زیاد گردیده و سرعت بار گذاری آن کاهش می یابد. خب دراین‌صورت چه کاری بایستی انجام اعطا کرد؟ جواب یک چیز میباشد. می بایست تصاویر با صرفه‌سازی شوند. اگرچه باصرفه‌سازی تصاویر به طور آفلاین و با قابل انعطاف‌افزارهای کامپیوتری قابل اجرا میباشد، ولی در‌حالتی که وسعت تصاویر شما بالا باشد و یا این که دسترسی مایحتاج به قابل انعطاف‌افزارهای کامپیوتری را نداشته باشید چی؟ خوشبختانه با پیشرفت صنعت اینترنت، ابزارهای آنلاین گوناگونی عرضه گردیده‌اند که دراین باره به شما یاری خواهند کرد.

نوشته‌ی‌علمی دارای ربط: 15 ابزار آنلاین فشرده سازی عکس که کیفیت را نادر نمی‌نماید

 

 

 

10. به سراغ پیوند‌سازی‌های داخلی و فرنگی بروید
از مهم ترین فاکتورهای سئوی کلاه سپید، پیوند‌سازی‌های داخلی و فرنگی میباشد. هر دو نوع از این لینکدهی‌ها مزایای خاص خویش را دارا‌هستند. ولی در حالتی که این پیوند‌ها را به طور هدفمند تولید نمایید، فیض مؤثر آن را در ارتقا جايگاه و بازدید وب سایت خویش خواهید روئت کرد. با یک تعریف‌و‌تمجید بی آلایش بایستی اظهار‌کرد که لینک و پیوند‌سازی داخلی یعنی درج لینک و پیوند دیگر مطالب و دیگر صفحه ها وبسایت خودتان در یک مقاله و لینک و پیوند‌سازی فرنگی یعنی در محتوای مطالب خویش و یا این که صفحه ها دیگر سایتتان، مبادرت به لینک و پیوند دادن به منابع دارای اعتبار و مربوط به مسئله محتوا نمائید. چنین پیوند‌هایی به ویژه در شرایطی‌که به منابع شناخته‌گردیده مربوط باشند، اعتبار صفحه ها شمارا ارتقاء می دهند.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: